Dzisiaj jest: 16.12.2018, imieniny: Albiny, Sebastiana, Zdzisławy

Ćwiczę a nie chudnę ... co robię źle?

Dodano: 2 miesiące temu Czytane: 126 Autor:
Redakcja poleca!

Wielokrotne jako trener osobisty otrzymuję liczne zapytania, które sprowadzić można do jednej prostej kontuzji Ćwiczę a nie chudnę co robię źle?

Ćwiczę a nie chudnę ... co robię źle?

Wielokrotne jako trener osobisty otrzymuję liczne zapytania, które sprowadzić można do jednej prostej kontuzji Ćwiczę a nie chudnę co robię źle. W wielu przypadkach wysiłek fizyczny lub jego intensywność są niewystarczające, posiłki zbyt kaloryczne i przyjmowane w nierównych odstępach czasu. Problem może dotyczyć również osób które prawidłowo się odżywiają , często ćwiczą mimo to masa ciała nie zmniejsza się. Prawda jest taka, że ​​jedzenie i ćwiczenia często są bardzo względne i ogólne. Jeśli jesteśmy uczciwi wobec siebie, jestem pewien, że możemy przyznać, że wszyscy jesteśmy w stanie spróbować trochę trudniej w obu obszarach.

Wellness całego ciała to styl życia.

Utrata tkanki tłuszczowej zdarza się, gdy pozbędziesz się skali, znajdziesz aktywność, którą lubisz, i zaczniesz postrzegać jedzenie jako paliwo zamiast czegoś, co będzie karmić Twoje emocje lub zajmować Twój czas.

Niezależnie od tego, kim jesteś i jakie jest twoje pochodzenie, prawdopodobnie jedną z przyczyn, dla których nie tracisz masy ciała jest :

Jesz niewłaściwe jedzenie

Jeśli nie tracisz wagi, pierwsze miejsce, na które powinieneś patrzeć, to kuchnia. Niektórzy koncentrują całą swoją energię na spalaniu kalorii, ale nie zastanawiają się nad tym, co spoczywają  jako paliwo. Dieta to co najmniej 80% udziału w sukcesie. Posiłki, które powinno się spożywać, zależą w dużym stopniu od sylwetki, metabolizmu i innych czynników, ale dobrą zasadą jest trzymanie się naturalnych, pełnych pokarmów .

Zjedz większość węglowodanów skrobiowych (np. Ziemniaki, brązowy ryż, ziarna) w dniach, w których ćwiczysz siłę lub bardziej wytrzymałościowe  ćwiczenia. W dni odpoczynku lub gdy robisz lekkie ćwiczenia cardio, staraj się sporzywać tylko białka i warzywa, unikaj tłuszcze i skrobię. Ograniczaj białe pieczywo, cukier i wszystkiego, co jest przetwarzane. Poszukaj produktów, które mają najmniej składników na etykiecie - jeśli nie możesz wymówić nazwy, prawdopodobnie nie jest to coś, co chcesz umieścić w swoim ciele.

Jesz za dużo

Jeśli już wdrożyłeś swoją dietę na duży czas i nadal nie tracisz wagi, może to oznaczać, że po prostu jesz za dużo. Aby zrzucić kilogramy, twoje ciało musi mieć deficyt kalorii, co oznacza, że ​​musisz spalić więcej niż zużywasz.

Jedz, gdy jesteś głodny, i jedz tak powoli, abyś mógł się zatrzymać tuż przed nasycenie. Zdrowe przekąski w ciągu dnia zapobiegną przejadaniu się podczas posiłków. Zawsze mam w torbie kilka jabłek lub innych owoców bo to świetna przekąska i nie zawiera nic sztucznego. I nie bój się podawać "zdrowych" kodów, takich jak kilka truskawek pokrytych czekoladą lub budyń z nasion kokosowego chia. Moment, w którym zaczynasz się pozbawiać, jest wtedy, gdy zaczynasz czuć, że czegoś brakuje i chcesz się objadać.
Robisz za dużo cardio

Tak, cardio jest niezbędną częścią treningu. Utrzymuje twoje serce w zdrowiu, poprawia metabolizm i daje dobry apetyt. Jednak tylko wykonywanie cardio - lub robienie jej zbyt dużo - może rzeczywiście przyczynić się do rozwiązania problemu. Dłuższe sesje cardio, takie jak pozostawanie na eliptycznym przez 90 minut lub bieganie w regularnych 10-milowych biegach, mogą zjadać beztłuszczową masę mięśniową, która jest niezbędna do zwiększenia metabolizmu, aby spalić więcej kalorii.

Powoduje, że ciało staje się bardziej skoncentrowane na wytrzymałości, przechowując energię w postaci tłuszczu, aby mieć wystarczająco dużo rezerwowego paliwa, aby utrzymać cię przez wszystkie te mile. Nie wspominając o tym, dramatycznie zwiększa apetyt, czyniąc Cię bardziej podatnym na niepotrzebne podjadanie lub przejadanie się.

Nie podnosisz ciężarów

Ten idzie w parze z # 3. Nie mówię, że nie możesz lub nie możesz robić cardio. Jeśli lubisz biegać lub jeździć na rowerze z powodów innych niż utrata wagi, to nie zatrzymuj się. Ale jeśli twoim głównym celem jest utrata tkanki tłuszczowej, istnieją inne formy ćwiczeń, które dają o wiele lepszy efekt za twoje pieniądze. Najlepszym sposobem, aby schudnąć i zbudować szczupły mięsień , wykonując jakąś formę treningu siłowego oprócz cardio. Im więcej mięśni ma twoje ciało, tym więcej tłuszczu spalisz.

Nie podnosisz ciężarów

Ta wskazówka idzie w parze z punktem 3. Nie mówię, że nie możesz lub nie możesz robić cardio. Jeśli lubisz biegać lub jeździć na rowerze z powodów innych niż utrata wagi, to nie zatrzymuj się. Ale jeśli twoim głównym celem jest utrata tkanki tłuszczowej, istnieją inne formy ćwiczeń, które dają o wiele lepszy efekt. Najlepszym sposobem, aby schudnąć i zbudować szczupłą sylwetkę, jest wykonać jakąś formę treningu siłowego oprócz cardio. Im więcej mięśni ma twoje ciało, tym więcej tłuszczu spalisz.

Jeśli nie jesteś jeszcze gotowy, aby zrezygnować z rutynowego treningu cardio, spróbuj dodać trening interwałowy , wykonując krótką serię wysiłków, wmieszając się w regularną sesję treningową. Te treningi są znacznie bardziej skuteczne w generują hormony, które celują w uparty tłuszcz. Następnie zacznij dodawać trening oporowy do rutyny. Ćwiczenia, takie jak pompki, przysiady i rzuty, są świetnym sposobem, aby zacząć budować do podnoszenia prawdziwych ciężarów .

Jeśli nie jesteś jeszcze gotowy, aby zrezygnować z rutynowej treningu cardio, spróbuj dodać trening interwałowy , wykonując krótką serię wysiłków, wmieszają się w regularną sesję treningową. Te treningi są znacznie bardziej skuteczne w promowaniu hormonów, które celują w uparty tłuszcz. Następnie zacznij dodawać trening oporowy do rutyny. Ćwiczenia, takie jak pompki, przysiady i rzuty, są świetnym sposobem, aby zacząć przygotowania do podnoszenia większych ciężarów.

Więcej informacji o treningu, diecie suplementacji znajdziesz na moim blogu, zerknij na najnowsze wpisy i ionformacje o mnie - od wiel lat pracuję jako trener personalny w Łodzi i pomogłem już wielu otyłym osobą zredukować masę i poprawić kondycję: kliknij tutaj www.maciejkrysiak.pl

Źródło: http://maciejkrsiak.pl
Polecane
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.